Haltelepítési beszámoló és előrejelzés

2024. október 9.

Tegnap, több helyszínen zajlottak haltelepítések. Gyönyörű compókat, balinokat és fogható méretű pontyokat szállítottunk több helyszínre, melyeket kollégáink segítségével telepítettünk be a Balatonba. A tegnapi ponty telepítésekkel együtt idén összesen 128 167 kg-ot teljesítettünk a 300.000 kg-os éves telepítési kötelezettségünkből. A teljes mennyiséget várhatóan december közepéig fogjuk a Balatonba juttatni.

Balatonfenyvesen, a Központi strandon kezdtük meg a telepítést, itt 200 kg kétnyaras balint, majd délután 1 230 kg háromnyaras pontyot engedtünk szabadon a Balatonba.

Ezt követően Keszthelyen, az Akvárium Apartmanházak kikötőjében ponyvás leengedéssel 400 kg háromnyaras compót és 50 kg kétnyaras balint telepítettünk kollégáink segítségével.

Balatonkenesére is szállítottunk 6 110 kg fogható méretű pontyot, ezeket a helyi horgászegyesület kikötőjében engedtük le csűszda segítségével.

A napot végül Fonyódon zártuk a Kutyás strandon, itt 1 130 kg háromnyaras pontyot telepítettünk a tóba.

Ma, a tógazdasági fogás függvényében háromnyaras ponty, egynyaras süllő és egynyaras csukatelepítés várható az alábbi helyszíneken:

• Keszthely, Akvárium Apartmanházak kikötője
  • Balatonfenyves, Központi strand
  • Fonyód, Kutyás strand
  • Fonyód, Hajóállomás
  • Csopak, Apáca strand (játszótér)
  • Zamárdi, Hethland Üdülő
  • Tihanyi-rév

Akik a helyszínen szeretnék megtekinteni a munkát, kérjük a pontos időpontokért figyeljék percről percre tudósításunkat!

Az alábbi képekre kattintva lapozható galéria nyílik a haltelepítések képeivel:

Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy weboldalunkon a felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket használunk. Adatkezelési tájékoztató